Back to school

Var det dags att komma tillbaka till verkligheten igen då... en verklighet som tar slut såååå snart<3 Riktigt kul å träffa alla! Älska å ligga vid ån! Ska nog bo där en vacker dag:) Bygger mej en liten rosa kojja mitt på bryggan:) Nån som vill bli sambo?=D

Va på stan en kortis me malin, sofie och lina sen tog jag malin å sofie oss en korv vid ån. Underbart! Fick en lång härlig stund av tjejsnack me malin sen! Alltid lika intressant=) Tomten? HAHA! Vi hade publik också... en ständigt garvande kille en och en halv meter från oss som verkligen fått höra sitt livs samtal! Haha! Kul att vi kan glädja någon;)

Ledig är man imorn då=D Yes! Kanske man ska skutta iväg till frissan... hmm... ja kanske:) Lär väl bråka lite man projektarbetet också men jag har fan ingen lust! Jaja det löser sig väl en vacker dag det där också! Jappjapp! Men nu ska jag apa mej på annat håll ett ta:) Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: malla

haha "tomten" det var ju bara så klockrent!!
men tänk om den där grabben allvarligt var från tjuvlyssnat eller nåt.. då lär ju vi flytta nånstans långt härifrån trakten :P
nej men härligt tjejsnack där bruden, måste göras om!
tack för att du lyssnar :)

<3

2007-04-17 @ 19:05:51
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0