Bad day

Trodde aldrig att dom där äckliga människorna skulle åka hem igår! Pallade inte lyssna på dom så jag gick och la mej typ halv tio och somnade till ljudet av deras bråk. Vaknar vid typ ett av ett jävla cp som står nedanför min trapp och skriker "go natt susanne" Amen dra nån stans! Sen kunde ju inte jag somna!

När man äntligen somnat så har man dom där jävla konstiga drömmarna som gör mej galen. Vaknar klockan halv tre och kan inte tänka på något annat än dom där jävla drömmarna! Suck... kollar man på klockan och inser att hon slagit sex och susanne fortfarande inte somnat.... Döda mej!

Vaknade igen vid halv tio och kollar ut... det är fan inte sannt! Snö!! Nej nu får något bra hända snart för den här dan är redan på min hatlista!

Kommentarer
Postat av: blondie

du ringde mig o fick prata skit en bra stund :D
de va väl en bra grej :D haha (Y)

2007-04-09 @ 19:27:20
URL: http://wellaan.blogg.se/
Postat av: Annika

se de små positiva sakerna i det hela (;

2007-04-10 @ 09:17:45
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0