Bakis för första gången i mitt liv? =)

Sjukt kul igår:) haha! Men fan va full man blev... gick snett i planeringen nån stans tror jag;) haha! Linda har fått fylla i vissa luckor nu på morgonen.=) Hon är guld värd!!! Vad skulle jag göra utan henne!?

Haha för första gången i mitt liv har jag även en uns av baksmälla... lite huvudvärk har jag faktiskt lyckats skaffa mej... fan va ballt! Pappa har dock botat den nu... hällde upp en återställare så fort jag kom innanför dörren med motiveringen "du ska ju inte va sämre än malin!" Haha jag har världens skönaste far!

Jag fattar inte hur jag lyckas!! ni ska se hur jag ser ut över mina armar och ben!!! Hela jag är blå!!!! Blå och röd!!! Jag har brännmärken i armvecket!!! Det finns bara en som lyckas!!! Och det är susanne morin!! sjukt!

Något så jäkla vidrigt med horoskop är när dom slår in! Lyckades pricka in varendaste liten detalj den här helgen! *rysningar*

Nu ska man då käka påskmiddag med släkten och pappas målsättning verkar vara att supa mej under bordet.. hmmm... jävlar du! Hur mycket vågar ni satsa på att han lyckas!!! HAHAHAHAH!


Kommentarer
Postat av: Annika

haha. wiiii :D ÄNTLIGEN en bakfull Susanne :D den dagen har jag väntat på :D

2007-04-08 @ 17:46:03
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: mallan

HAHA "du ska ju inte va sämre än malin!"
ja är fan känd hos din familj för lite allt möjligt ..

2007-04-09 @ 19:25:43
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0