Det är sjukt svårt att komma på en bra rubrik!

Underlig dag idag... har vart sjukt långtråkig men OJ vad jag har skrattat!!! Haha! Sjuka människor på UNTd:) Trodde aldrig att jag skulle säga det men jag kommer fan sakna gänget där borta=) Härliga!!! Har vart å käpt tårta idag som vi ska smaska på på fikarasten imorn:) MMMMMMMH!

Vi körde ruggit hårt på steppen idag=) Kommer ha en mycket otrevlig träningsvärk i mina stackars lår imorn men va fan... man känner att det tar:) Step up är verkligen så jävla äckligt kul... men det som är nästan ännu roligare är min, Kattis & Gittas lilla skvallerstund efteråt=D Haha! Mycket skitsnack, mycket skratt, MYCKET NÖJJE!!! Vi äger;)

Linda! Prommenaden igår var toppen! Så jävla härligt! Behövde det:) Älskar dej massa massa!!!

Nej gott folk! Duschen känns väldigt inbjudande just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0