Måndag

Jag tror att Sveriges idiotförening hade årsmöte i Knivsta igår kväll. Och samtliga meddlemmar kom och handlade av mej. Har kokat av ilska och lett mina falskaste leenden. Ett exempel på hur det kan gå till när det kommer in en jubelidiot följer här:

Susanne står strängt upptagen med att ta undan fisken, en kund kommer fram
Kunden med spydig ton - Får man köpa ost eller?
Susanne tänker - Ja hej på dej med.
Susanne ler och säger - Ja självklart får du det!
Susanne tar av sig förklädet och byter handskar
Kunden- Jag vill ha Gryeré ost
Susanne letar efter osten och konstaterar att det finns ingen
Susanne säger - Tyvärr så är den tillfälligt slut.
Kunden - Är det sannt?
Susanne tänker - Nej jag bara älskar att djävlas med dej så att du inte köper något så att butiken inte får in pengar och jag får sparken... DAH!  Dumskalle!
Susanne säger - Ja tyvärr, det borde komma in i veckan vill du att jag ska skriva en lapp för i säkerhets skull?
Kunden - Nej jag ville ju ha den nu!
Susanne tänker - Förlåt så djävla mycket att man försöker!
Susanne säger -  Annars har vi ju Racletteosten här som är lite lika i smaken.
Kunden säger - Nej jag ville faktisikt ha Gryeré.
Susanne tänket - Skit i det då!
Susanne säger - okej, nej tyvärr då finns det inte mycket jag kan göra...
Kunden - Det finns ju ingenting i den här butiken! Bananerna var också slut.
Susanne tänker - Det är söndagkväll din jävla kossa, klart att det är urplockat!
Susanne säger - Ja jo det blir tyvärr så på söndagkvällarna, vi får nya leveranser imorn.*ler falskt*
Kunden - Det struntar jag i det borde ändå finnas!
Susanne tänker - Ja men prova köp hem exakt så mycket varor som kommer att gå åt innan det blir för gammalt om du nu tror att det är så jävla lätt! Idiot!
Kunden - Nu har jag kommit hit helt i onödan för det var bara det jag skulle ha!
Susanne tänker - Nu har du stört mej helt i onödan.. gå och dö! Klaga inte du fick lite motion det mår man bara bra av... passar det inte kan du gott handla nån annan stans jag skulle inte klaga!
Susanne säger - Jag beklagar....
Kunden - jaja *vänder och går iväg*
Susanne tänker- Dra åt h*****e jävla f***a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0