Pust!

Riktigt kul igår=) Men sjukt trött idag!!!  Gaaah! Vaknade för typ... fyra timmar sen... ändå håller jag på och dör!!! Men Susanne har faktiskt varit jätteduktig!!! Hon har bytt däck på sin lilla älskling, HELT SJÄLV!!! =)=)=) Vilken brutta;) Haha! och dessutom spolat av och putsat lite på han:) Wohoo! Nu e han så fin min lilla Kurtefnutt;)

Men när man har varit så här duktigt så blir man inte dåligt trött... och man luktar inte dåligt illa!! Oh my god! Stinker en blandnig av gårdagens fylla, olja och svett... Mums:/ Därför mina vänner skall jag bege mig in i duchen... dyker jag inte upp på praktiken imorn så har jag förmodligen somnat där inne;)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0