Sista dan på UNTd

Japp japp då var det färdigt kommer sakna alla dom härliga på untd! Men det ska bli kul å komma tillbaka till dom härliga i skolan med:) Bara liiiiiiite kvar nu=) Fick värsta avslutningspressenten och goda rekomendationer=) I love them!

<3 Inger Jocke Ylva Jörgen Outi Andreas Kim Anders Åsa Lasse Fia Sven-Olov <3


Så får vi ju icke glömma min och mickis fika och pratstund idag:) Så härligt! Så länge sen... måste bättra oss gumman;) Kunde suttit där hela långa dagen<3 ÄLSKAR DEJ!!!

Så nu är det bara en dags arbete kvar och sen är det påsklov=) Och utgång på lör:) Taggad som fan... hoppas Elin kan hänga på med... det är en rolig prick det=) Tjihoo!!!

Nej nu ska jag ta å flyga till blåkulla! Hej me er! 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ingen kommentar om vårat mys? (:

2007-04-06 @ 21:10:58
URL: http://nogg.se/pusshjartat
Postat av: Busan

Jag vet jag var ruggit trött när jag skrev... ska ändra det på stört:) Det var ju utan tvekan dagens höjdpunkt:) Love ya!

2007-04-07 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0