Sluta Drömma!

Jag tror jag håller på att bli galen. Jag kan inte sova om nätterna... Jag drömmer konstiga drömmar och när jag vaknar så vet jag inte om det hänt på riktigt eller om det bara är drömmar. Dessa kan hålla mej vaken i timmar om nätterna då jag i mitt lilla blonda huvud försöker lista ut va fan som händer och vad som är på riktigt.... Under de senaste veckorna har jag fått bensinstopp, sprungit för livet genom hela uppsala, flyttat hemifrån, varit barnvakt, pratat med en massa folk jag inte träffat på jättelänge, vaknat för att upptäcka att det står en sotare på mitt rum och massa annat. Det sistnämnda, om sotaren visade sig inte vara en dröm trotts allt! Den där sotargrabben stod verkligen i mitt rum i morse! Ofta det händer! Inte undra på att man blir kollrig i skallen! Heeelt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0