Stor gäsp!!

Så jävla värdelös dag! Släpade mej bokstavligt talat upp ur sängen i morse... så trött att det nästan gjorde ont! Så gick man som en zombie ner till bussen som man sedan tog sig en underbar tupplur på=) Kom till skolan och skrev nationellt prov som inte alls gick bra och sen hade man slutat. Jävligt nödvändigt att gå upp för det! Käkade lunch med tjejerna och drog till bussen... SOM JAG SÅ KLART MISSADE! Upp på stan i min ensamhet... sjukt tråkigt. Ringde iaf till Mickis och hon kom och lyste upp min dag i några timmar=) Underbara du!
Hittade skor till studenten =)=) Wiii!

Nu är man då hemma i lite mer än en timme till innan det bär iväg till jobbet. Sen är det studentskiva för hela slanten i kväll=) E inte taggad nån stans men jag hoppas att det ger sig=)

Kommentarer
Postat av: Annika

stackars söten då .. men jag tror allt att provet gick bra ändå : )

2007-04-25 @ 20:41:51
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Busan

Hehe... ja verkligen stakars mej;) Tack du vänliga skäl<3

2007-04-26 @ 21:49:07
URL: http://susnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0