Underbara helg!

Har inte skrivit på länge känner jag... hej å hå! Har inte haft tid! Slitit med projektarbetet torsdag och fredag som tokar Mickis och jag!! Satt uppe halva natten i torsdags! Men nu jäklar ska det bli bra! Sjukt glad att jag jobbar med Mic =) Vi äger!

Fredadagen bjöd på massa projektslit den med och sen till gränby för å överaska Cathi. Sötungen vart så sjukt glad.. Härligt att se! Hade trevligt men åkte hem ganska tidigt eftersom ögonen höll på att falla ihop.

Lördagen började jag klockan sex på morgonen med att städa mitt rum. Förvandlade tillbaka det till ett sovrum efter att det varit en filmstudio för projektet i två dagar. Sen iväg till mitt levebröd och bråkade med några kunder i ett par timmar. Stack mej i fingret på en gösjävel... SKITONT!!! Gösar e ju typ giftiga=/

På vägen hem får man mess från annika-"utgång i kväll?" Haha! Jag har väl aldrig bangat!! Satt hemma och myste med gärsterna som var här för att fira bror min på 17-års dagen. Skithärligt! Träffade våra gamla vänner pelle och lasse... har inte sett dom på 1000 år! Hur kul som helst!  =)

Sen rullade man iväg till krogen då. Träffade annika, emelie, marika och andreas i stan=) Alltid lika trevligt! Underbara människor<3

Ja jag erkänner... krogen har varit roligare än den var igår... men jag träffade dej=) Det gjorde det hela så jävla värt!! Stör mej att du är så speciell trotts att det var så länge sen... Hoppas du mår bättre i alla fall<3

image6

Sus & Mic pluggar=)

image7

Staffan och världens underbaraste 17-åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0