Utmanad

Jasså du annika:) Då fick jag något att göra då:) För jag bangar ju inte=D


11 FAVORITER
Färg:
Rosa!!!
Mat: Spagetti och köttfärssås slår det mesta:)
Band: Alla möjliga...
Solosång: Helene Sjöholm <3
Film: Troja
Bok: Da Vinci-koden
Sport: Hmm... fotboll e sommar:)
Årstid: SOMMAR!!!!
Veckodag: Varje torsdag;) Haha nej men helgen!
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Efter skolan/ jobbets slut


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Splittrad
Smak: Tandkräm
Kläder: Shorts och t-shirt samt en handduk runt huvudet
Bakgrund: Msn plinganden
Nagellack: Vitt
Tid: Typ halv ett
Omgivning: Ett vinställ och ett rött skåp
Irritationsobjekt: För tillfället ingen/ inget men lugn det kommer nog snart;)


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nopp
Brutit mot lagen: Kan väl hända
Blivit arresterad: För smart för sånt;)
Badat naken:Japp
Varit med på TV: Jo rå
Kysst någon du inte känner: Skojja inte!


3 PERSONER
En person Du kan berätta allt för:
Är ju en liten skara vill inte glömma någon...jag säger Kattis..Ni andra vet vilka ni är;)
Du tycker om: Pappa<3
Du inte gillar: Gillar dom flesta... och de jag inte gillar... ogillar jag inte tillräckligt för att hänga ut här!


2 VAL
Kaffe eller te:
KAAAAAAAAFFE!
Vår eller höst: <3VÅR<3


1 ÖNSKAN: Hmm... knivigt... att jag och alla jag tycker om ska må bra!


3 personer jag utmanar: Alla är säkart utmanade redan;) Anta den den som vill;)

Kommentarer
Postat av: Evve

Tjaa ! Visste inte att du ocksa hade blogg . haha .
Vi sees ! PussHej / Evve

2007-04-10 @ 17:02:50
URL: http://Sueeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0