Blogg blogg grogg?

Äntligen måndag! Haha inte alltd man säger så men jag är faktiskt ledig fram till klockan fem idag! Fett skönt! :)
Helgen har varit fantastisk! Fredagkvällen spenderades hos Christian med tårta kakor och min finfina släkt! Efter det var det mysdags hos mic. Det finns en person... en underbar person som man bara kan komma hem till och ligga och snacka med om allt hur länge som helst... bara snacka, skratta och trivas... Jag nämner inga namn men du borde känna dej träffad mic <3

Lördagen börjades med arbete. Sjukt trött eftersom kvällen hos mic vart längre än jag beräknat men det var det värt =) Även om det var segt att jobba så gick det riktigt bra... det var ju eliten som jobbade =) Jag, Lena, Adam och Christoffer... de kan verkligen få även den segaste dagen att bli dräglig =) Därför älskar jag mitt jobb<3

Stämplade ut kvart över fyra och efter lite investeringar i papptallrikar och grillkol inför kvällen bar det av till södervägen för att bära lite bord och stolar. Fett jobbigt men jag vilade upp mej med en risifrutti så det gick ingen större nöd på mej:)

En efter en började folket droppa in... tiden gick... vi skippade brännbollen och började festa istället. Det funkade det också:) Så vi gjorde en av de saker vi gör bäst... festar och har trevligt... efter att en tjurig kärring i huset brevid ringt och klagat (utan någon som helst anledning) förflyttade vi oss till dagis och festade vidare där en stund innan målet Ängby krog intogs. Sjukt kul!!  Jag och tobbe ägde sönder alla på kareoke,,, not... men det var kul ändå;) Dans dricka och skitsnack... me like:)

Efterfesten vart hos Larsson. Sovplatsen --> mickis soffa... jag älskar den :)

Kvällens citat "Ja, så ligger man där som ett jävla säl"

Vaknade fett tidigt att att det ringde på dörren... kommer micke och ska hjälpa sussie att flytta... rädd att i soffan bli skjutsad på ett flyttlass pallrade jag mej upp och blev bjuden på den godaste frukosten jag någonsin ätit. Promenerade tillsammans med mic ner till kattis. Städade lite och sen gick jag och kusin vitamin till panorama för lite käk. Fett gott:)  Efter en stund kom ligan också dit. Trevligt trevligt.

Stämplade in på jobbet klockan tre och årets baksmälla slog till. Skakade som... som...  jag skakade som fan och mådde inte lite dåligt. Vilket jag vart mobbad för av de alltid så underbart snälla människorna malin, micke och thomsson som kom in och shoppade lite käk. Men det är lugt... jag väntar med min hämd ;)

Kom äntligen hem:) Somnade någonstans mellan trappan och sängen tror jag, och sov jättelänge. UNDERBART!
Så vad gör man nu då... taggar för nästa helg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0