Snart är det helg! =)

Torsdag idag, det vill säga bara två små sketna arbetsdagar eller snarare 15 arbetstimmar kvar till helgens bravader! (vad det nu blir... oklart ännu men va fan jag e glad ändå) Full fart mot helgen! WOHOO!

Igår hälsade jag på G-mormor. Hon var verkligen gul! Kors i mina galorser! Hon såg ut som en banan. Lillsnuttan! Hon blev så glad att jag kom med och hälsade på henne:) "-Åh! Lilla Susanne är med och hälsar på gamla skruttiga mormor! " Hon är världens häftigaste <3 Operationen är dock uppskjuten till fredag... hoppas hon klarar den! Håller alla tummar!

Kvällen spenderade jag på min arbetsplats. Sjukt mycket kunder! Fick jobba över en kvart =/ (obetald)
Vart utnämnd av Hanna & Mattias till: *trumvirvel* Ica Knivens maskott - Icabebis. Mattias egenkomponerade låt Icas egna bääbis, kommer garanterat bli en stor hit i vinter!

När jag äntligen blivit fri från mitt arbete upptäckte jag ett missat samtal på min lur... mongomalin hade ringt =) Trevligt trevligt så jag pallrade mej iväg för att leka med henne och mic en stund. Sjukt kul tjejer! Undrar om jag någonsin träffat er utan att garva... <3

Idag... latar jag fram till två då plikten återligen kallar... Nice nice:)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Äntligen är du tillbaka på bloggen! :)

2007-08-23 @ 11:13:27
Postat av: monica

hoppas det går bra för din mormor..
pusspuss

2007-08-23 @ 14:30:17
Postat av: Annika

äntligen back on blogg (:
fortsätt så (:

2007-08-23 @ 22:06:06
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: mallanbrallan.

mongomalin?!

2007-08-23 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0