Update

Ska man rafsa ner lite här igen då... måste fan bli duktig på det här igen!

Igår vart det en heldag med mic. Snackade, gick på stan, fikade med lina, sofie, malin och annika (sjukligt kul! Bra initivativ där lina!) och sen gick vi på bio på kvällen. Såg på smällen. Den var bra... inte så rolig som jag trott men SJUUUKT pinsam! OMG vissa bitar kunde jag knappt titta på... mic däremot såg ut som att hon bara tyckte det var gulligt. Jag dog. Kom också fram till att... barn.. det kan jag vänta med trehundra år eller något... det såg inte så lockande ut... mic tyckte att det såg mysigt ut... (vi e ganska olika). Allmänt mysig dag:) Love ya girl!

Idag har man jobbat... trevligt trevligt:)
Mormor ringde nu... gammelmormor är på sjukhus... åkte inte för att hon var gul... (ja det låter ganska kul men tyvärr är det inte det) Det visade sej vara en tumör i levern... hon har opererats idag...

För övrigt händer det väl inte så mycket...  jobbar och festar typ... ska ändra mej... snart... en vacker dag. Behöver ett liv;) I alla fall... nu ska jag gå och höra hur det gick för lilla mormor alva på operationsbordet. Håll tummarna.

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: mickis

åh darlo, hoppas hon blir bra :)
och nej, vissa bitar va vidrisch.. men om 300 år, då är ju du...hm, *räknar på fingrarna*- värsta fetinggammal ju!
Barn ska det va, och det med det samma!(skriver endast för att skrämma Simon lite ;D)

2007-08-22 @ 17:38:05
Postat av: Busan

Haha otur att jag inte tror att simon läser min blogg;)

2007-08-23 @ 10:38:26
URL: http://susnne.blogg.se
Postat av: Mickis

va fan. ska säga till honm att göra det;)

2007-08-23 @ 10:42:22
URL: http://nogg.se/pusshjartat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0