Wonderful world!

Ibland mår  man så bra. Har mått bra i sådär två månader nu. Livet leker. Sitter hos älsklingen och slappar lite innan jobbet. Skön morgon, det fanns t.o.m. frukost! Kan det bli bättre?

Några rader om helgen då... Fredagen spenderade jag först på jobbet, på golvet för en gångs skull. Jättehärligt med lite omväxling:) Kvällen fanns inga planer för men det ändrades snabbt. Tre minuter efter att jag slutat min arbetsdag ringde luren. Tobbe ville ha barnvakt (inte till sej utan till Bevi). Inga problem. Åkte till EmilSjögren och hittade världens gulligaste unge och tog med henne på ett besök hos mina kära föräldrar. Efter fika och godis styrde vi kurtan hemåt för att stoppa lillsnuttan i säng. Sedan var det tänkt att jag skulle hämtat magnus i bro, var det nu ligger, men han orkade inte vänta så han tog taxi hem. Det kan inte ha varit någon billig historia det, men vad gör han inte för att få mysa lite med mej. Synd för honnom att jag typ sov när han kom hem så det blev ju ganska tunnt med mys, men det var säkerligen jättespännnade att åka taxi ;P

Lördagen tillbringade jag ensam i min lägenhet och körde en riktig spa-dag. Underbart. Sov några timmar på soffan då emelie och annika och mic plötsligt trillade in. Time for tacos and innebendy. Efter matchen drog vi hem till mej och började dricka och snacka skit. Lyckades efter mycket om och men locka hem kakan och micke också :P Vidare ner på bängby krog för en riktigt härlig kväll. Efterfest hos magnus som var en av de konstigare jag varit på. Men kul var det utan tvekan;) 

Vaknade klockan elva på söndag morgon hungrig som ett djur. Magnus fixade bakisfrukost ( - mojjenburgare) på sängen. Smarr! Efter ytterligare några timmars sömn steg vi inte upp ut sängen förrän klockan 4 på eftermiddagen. Underbart! Fixade mysmiddag också var det dags att sova igen. Allmänt skön helg!

Livet leker och snart är det jul!  Trallala! Off to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0