Ännu en dag

Japp då kan vi kryssa den här dagen i almanackan me då=)  Full fart mot studenten!!! Allmänt skön dag... skola men de vanliga sköna tjejorna.. sen drog jag med min lilla handikappade mongolid hem en stund... trevligt som vanligt=)  Fast jag är väl medveten om att ewa kommer att slakta oss på torstag men palla bry fan...

Så jobbet som vanligt... kändes sjukt jobbigt å gå dit men så visade det sig att jenny, elin å mattias jobba så jag lyckades få min dagliga dos av gapskratt även idag=) Vad gör man utan härliga jobbarkompisar?

Ledig imorn då... och på onsdag... underbart! Har planerat att plugga stenhårt... Hur många tror att jag kommer hålla det? Inte jag i alla fall.... Jaja... lev livet för fan... jag kanske dör innan stuydenten i alla fall så varför kämpa för betyg? ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

näämen ;D har Busan ocskå gått o ordnat sig en blogg (; ;D hihi!

2007-03-13 @ 15:57:52
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Busan

Jappjapp=) Nu finns det inga hemligheter längre... hela livet ska publiceras;)

2007-03-13 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0