Helgen

Japp japp... då var det snart dax å komma tillbaka till vardagens slit igen då... Helgen har vart skön:) Fredan... utgång... riktigt kul faktiskt... ruggit trött på slutet bara men fan va jag älskar å dansa har jag kommit på=)

Lördag morgon spenderade jag i min ensamhet tillsammans med en övergiven chipspåse i Lindas vardagsrum medan man väntade på att den jävla sjusovarn skulle pallra sej upp ur slafen! Herre gud!! Var en vända till malin med å fick mej en liten pratstund och lite mellis:)Yammie!! Kvällen på jobbet sen var ruggit lång!!! De fyra längsta timmarna i mitt liv!! Kom hem och träffade staffan... världens goaste människa!!! Han är för alla som inte vet det som min andra pappa och snällare än någon kan föreställa sig! Skön hemmakväll med familjen... det var längesen men riktigt mysigt faktiskt:)

Haha vem ringer sen då sent på kvällen om inte... ja ni kan aldrig ana... Håkan!! Jag höll på å kissa på mej så chockad blev jag! Haha! Full som ett as både han å hela hans gäng... garvade så jag grät!! Vilka killar! Fett roliga!

Söndagen har vart lugn å skön:) Vart me mamma hela dagen.. handlat å hälsat på hos min favvobebis en stund:) Vi kom undefun med att vår skruvade vänskapskrets och släkt kommer innebära döden på mors och fars bröllop... Haha! Mina damer och herrar... vill ni gå på århundradets underligaste fest, snurrigaste, med så mycket drama att desperate housewifes verkar fullkommligt normala... kom på mina föröräldrars bröllop för det kommer bli KAOS!!! Haha!

För att avsluta måste jag skriva... har någon sett min morbror? Han är försvunnen och vi är oroliga! Ett tråkigt avslut på en härlig helg... vart har han tagit vägen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0