Ledig

Okej... hur mycket har man pluggat nu då.... hmm... lite faktiskt.... men aldeles för lite.... hmm... jaja... Vaknade halv tio och insåg att shit jag måste upp å dricka kaffe med mamma innan hon flippar (hon kan inte dricka kaffe själv) Upp å häller i mej kaffe å macka å sen iväg för å hälsa på mara... som inte var hemma så det var bara hem å plugga det... snorunge!

Vaknar ur min pluggningsdvala av att telefonen väsnas... Maria. -Fan kan ni aldrig komma när man e hemma!? Kom hit nu! Sagt och gjort ner till Knivsta å fika å skvallra lite en stund å sen vidare till Malin. Soft dag:) Nu har man tryckt i sig fisk till middag och hoppas på att det skall göra en blons själ klok...

Ska snart på step up med Gitta=) Fan va duktiga vi e asså=) Kattis den svikaren bangar igen men GItta å jag asså, vilka brudar;)

Pappa och jag har bildat en sekt. Den heter Livets Goda och reglerna är enkla. Är gott, drick gott, må gott=)
Vi ser också gärna att alla meddlemmar skänker en summa pengar varje månad så att sektens två själv valda  ledare kan leva det goda livet, med det sistnämnda är frivilligt... Joina oss... alla är välkomna!!! =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag joinar (;

2007-03-13 @ 19:06:14
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0