Som en gammal kärring

Haha... då har jag precis vinkat av min lilla gullunge som varit och hälsat på. Oj va vi har busat! Det roliga är att efter några timmar av dansande till melotifestivalen, ett antal imse vimse spinderl omgångar,  några springrundor mellan köket och vardagsrummet och ett par snoriga pussar för mycket är det inte det lilla ett och ett halvt åriga trollet som är mest trött... nej det är jag! Jag är för gammal för sånt här fan;) Heeelt utslagen!  Tänk om man hade en ettårings energi! Vad mycket som skulle bli gjort! Själv har man legat halvdöd på golvet och sagt att nu ska Susanne sova... men Beverly hon bara hoppar vidare, slänger sig på mej, gallskriker och skrattar sådär urgullit så man bara smälter... Att hon orkar! Men hon är så söt! Vad skulle jag göra utan min lilla ögonsten<3




image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0