Tre dar avklarade bara 11 kvar...

Jappjapp... snart är det påsk=) Ska sitta fint me lov... även om jag vet att det lär innebära att jobba av bara helvete med projektarbetet... men men... lov är ändå lov! *underbart* Apu'n är fakitskt över föväntan... långtråkigt ja ja men människorna är för härliga=) Saknar dock skolkamraterna om dagarna...

Jobbade sen idag då... självklart det är ju onsdag:) Haha... vad vore jobbet utan mattias? Hehe så jävla skön, har man ännu en gång fått stå dubbelvikt av skratt=D Också städarn.... han e ju för härlig han me... Kommer in varenda Kväll, skitlycklig å bá -"Hej Rosalinda!" Haha! Jag är tydligen lik någon Mexikansk skådis som heter så... Många skumma kommentarer har jag fått om mitt utseende men mexikansk... jag tror han behöver glasögon... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0