Två övertrötta blondiner

Malin - "Men nu fick jag ju inte låna någon tandborste"
Bus - "Men du har ju inte borstat tänderna ens!"

*

"99 % djävul jamen jag är i alla fall 1% ängel
EN STOR PROCENT!"

*

Bus - "jag kan inte sova jag måste prata om något"
Malin - " Berätta en saga"
Bus - Okej... "Det var en gång ett får..."
Malin - "Berätta om lördan"
Bus - "...som hette Lennart"

Lite senare
...
Malin - "Pax för att vara Fåret"
Bus - "Pax för att vara Lennart"

*

- "Sådan husse sådan hund"
- "Men du är ju tjej då måste det bli hussa"

*

Börsve

*

Träsk

*

- "Men vi behöver inte ha sex i kväll"

*

Blond, handelselev och full
Snacka om att vara längst ner på DNA stegen

*


=) ASGARV (=

Kommentarer
Postat av: Mickis

DNAstegen? :S IQ eller är jag helt fel ute? ;)

2007-03-21 @ 16:49:16
URL: http://nogg.se/pusshjartat
Postat av: Anonym

Haha ja e man övertrött så är man... skulle nog säga näringskedjan eller IQ-stegen... men nån stans gick det snett;)

2007-03-22 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0