Fuck Serbien!

Mina damer och herrar låt mej presentera min sjukt härliga helg!

Fredagkvällen bjöd som sagt på fotboll och mys.. Lördagen började lite segt med plugg. Sen stress iväg till jobbet innan man hunnit käka... Som tur var offrade min räddande ängel Louise sin överblivna lunch åt mig så att jag överlevde kvällen=)  Fick mess från Annika... UTGÅNG! Wohoo =P

Måste bara stolt berätta om mitt göra-mig-iordning-rekord. Stämplade ut från jobbet 20.06 drog hem, svida om och drog på mej lite smink, haffade en sallad och sen cider som jag smällde i mig i bilen och var tillbaka i knivsta klockan nio!!! Sjukt snabb!

Träffade Annika och vi drog till seven. En cider, eurovision, en god vän och en lååång pratstund... kunde det bli bättre eller? Jag tvivlar! Fast Serbien vann! Hallå, dags och lägga ner den där skiten nu! Det var fan den sämsta låt jag hört i mitt liv!! Förövrigt en allmänt skön kväll. Flöt runt och träffade folk, dansade lite men snackade mest. Helskönt! Tack Annika<3

Sen när annika var tvungen att sticka letade jag rätt på Malin. Vi drog till Redroom och tog en öl (Carlsberg <3) och snackade hur länge som helst. Så jäkla skönt! Kunde ha suttit där en vecka!! Men det fick man ju inte så när dom stängde drog vi till donken istället och smaskade på lite mat. Mums! Peter ramlade in och bjöd på några sköna garv. Gick å träffa lite mer folk för att sedan basluta att taxi hem verkade som en strålande idé. Efter att man som vanligt vart tvungen att bråka med den där jävla chauffören och försöka övertyga den dumme fan att mitt hus faktiskt är beläget i Östuna och att jag inte tänker betala en krona mer än just till Östuna kunde vi i gryningen krypa ner i min underbart sköna säg. Sov som en stock ! Utan tvekan! 

Vaknade på förmiddagen av att brandlarmet pep då bror rostade mackor. GOD MORGON!  Malin och jag bestämde oss för picknickfrukost ute i gräset. Rå korv med stenhårda bröd som doppades i ketchup och senap också självklart sälskapade vi med Sune och Dennis våra trogna följeslagare;) Vi är inte friska nån stans men vi har fan kul!  Började skriva på åters sommarhit... ni kommer garanterat få höra den på nån fest. Nu ska vi bli rika och berömda Malin=)

Tack för en underbar helg!

image11

Ville bara påpeka att jag älsar dej :)

Kommentarer
Postat av: mallan

Jag "älsar" dig med darling ;)
haha jadu, berömda om inte annat .
Men du kunde ju ha kirrat en charmigare bild ;P bjuder på den .
Hörs gumman, tack för igår I love you <3

2007-05-13 @ 15:33:56
URL: http://wellaan.blogg.se/
Postat av: Annika

du har blivit sämre på att uppdatera bloggen nu tycker jag ;)

2007-05-16 @ 12:45:27
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0