Ja jag vet att jag e dålig på å skriva...

Liten uppdatering av mitt liv igen då... händer inte mycket men för den som känner sig intresserad så...

Lördagen blev himla trevlig... marknaden var ifs inte nån höjdare men den funkade... Drog med Malin och Anna och fixade lunch... nudelwook... INTE HELT FEL! *yammie* Jobbade en stund och drog upp till folket för grillning och dricka:) Hehe inte heller helt fel! Hade en riktigt trevlig kväll även om man kunde mått bättre... Men vadårå man kan välm inte alltid va på topp heller?

Vaknade söndag eftermiddag av att ett visst handikappat mongo hoppde på mej. Efter en liten bit pizza däckade man på fotbollsplan å spana in knivstabrudarna. Ingen aning om hur det gick men palla bry;)  Hem för grilning och dö fram till måndagen. Massa tankar... mene... sova är min fihet:)

Måndagen bjöd på Jällaskivan. Haha! Emma min fulla lilla älskling! Du e guld! Hade skittrevligt och rockade loss en stund. Kvällen avslutades med en korv på statoil =) *mumsi*

Idag då... först en parad... sen en helt värdelös bränbolls grej. Allmänt värdelöst humör... Men sen fixa vi i alla fall band till skivan och Mickis och Annika och jag myste och garvade fram några sköna nomineringar och motivetingar... DET HÄR KAN ALDRIG BLI BRA;) Haha! Ska snart iväg på lite stepp med K & G :) Fan va skönt! Lite garv och lite skvaller... jag behöver det just nu =)

TAGGGA FÖR FREDAG!!!!! =)=)=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Annika

en dag närmare fredag ;)

2007-05-23 @ 16:16:18
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0