Magsjuk... Jippie...

Ska man ta å skriva lite här kanske.... va ett tag sen nu...

Tackar alla som känner sig berörda för en sjukt härlig helg =D Och ja, Susanne har fått höra ett och annat så ni behöver inte ens kommentera tack! Jag ska skärpa mig! Nån gång...

Söndagen var sjukt skön! Först kolla på fotbollsbrudarna i solen och sedan bege sig till Malin, egentligen för att plugga men det blev väl mest en detaljerad genomång i solen av kvällen innan, en utsökt måltid och en undebar powernap... Inte så mycket naturkunskap kanske men i alla fall... <3

Nu då har man ju åkt på magsjuka... Inte kul nån stans! Vid det här laget är jag bara allmänt tom... tom i magen och tom i bollen... vilket resulterar i att det där pluggandet man skulle behöva ta itu med går åt h-vete... men i alla fall.. Hoppas jag kan pallra mej iväg till skolan imorn... har ju i alla fall på två timmar lyckats fått i mej en halv tallrik fil =) Men fy fan vad det inte smakar bra! 

Föresten så e bilddagboken fixad nu me=) Spana in susnne så får ni se på grejer;) hehe! En stor samling bilder från helgen ligger uppe för den som är intresserad=) 

Kommentarer
Postat av: Annika

Men nu är du frisk : )

2007-05-10 @ 17:29:12
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0