Valborg

image9

Riktigt kul igår =) Vart knas på slutet men det fanns ju en förklaring... tråkigt men det finns en mening med allt mina vänner. Vad meningen med detta var vet jag inte men det blir säkert bra det med;)  Innan var det i alla fall hur kul som helst! Minns inte när jag skrattade så mycket sist. Sjukt mysigt å grilla med Mic, Sofie och Carro och sen fest=) Fan va sköna människor det finns asså! Haha! Ruggit kul =D

Kvällens citat
"Snygg, sexig och oemotståndlig, ni två behöver ju inte lyssna" *ASGARV*


Nästa stopp på festlistan: 45 års festen på lördag. Ska bli så sjukt kul! Lite nytt folk, lite gammalt folk, unga och gamla och så klart ALLA kusinerna på partyhumör. Kan bara  bli galet kul =D VERKLIGEN TAGGA!


Måste bara slänga in Susannes sköna felringning igår också. Den var ju så jävla klockren! Haha! (den som inte känner mej, mickis och simon kanske inte fattar men det var ruggit kul i alla fall)

Susanne ringer till Mickis
Mååånga signaler....
Till slut i andra luren -" Aaa det är Simon"
Susanne - " Heej! Vad gör du där!?"
Simon - "Ehh.."
Susanne - "Är inte du i Portugal!?"
Simon - "Eh... nej jag är hemma..."
Susanne - "jaha... vad gör ni då?"
Simon - "Öh... nä vi...."
Susanne avbryter - "har du Mickis där eller?"
Simon - "Mickis???"
Susanne och Simon i kör - "Eh... jag/du har nog ringt fel"

HAHAHAAHAHAHAH!

Har en massa bilder som jag inte vet var jag ska göra av... hmmm... tror jag tar och skaffar mej en bilddagbok...=)

Kommentarer
Postat av: Miciks

MYSFESTKVÄLL nummer ett just nu?=) Helskön:D

2007-05-01 @ 14:31:34
URL: http://nogg.se/pusshjartat
Postat av: Annika

get a bilddagbok nu då ; ) o berätta för mig va du heter =D

2007-05-02 @ 19:11:40
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0