Ojojoj!

Shit va folk har stylat sina bloggar! Känner mej som en riktigt bakåtsträvande person som fortfarande sitter och plitar ner bikstäverna på min vanliga gamla orginalsida... men så är jag varken något tekniskt geni eller ägare av en dator heller....

Vad händer i mitt liv då? inget nämnvärt kanske men har det stoppat mej från att skriva helt värdelösa saker förr? Näpp! So... spenderade ett par timmar med lilla malin igår:) Sjukt länge sedan... skönt med ett långt snack:) Men det känns inte som att vi är klara med varann än så vänta bara... jag ska nog dra ur dej lite mera snack;P Efter att jag lämnat malin väntade ett långt samtal med en annan mycket god vän till mej :) ANNIKA:)  Vilken jävla tur att jag ringer gratis till dej gumman annars hade jag inte ett öre kvar nu ;)

Idag har susanne verit duktig och diskat och städat lite. Nu är man ute i östuna hos familjen. Större delen av familjen behagade dock inte vara hemma nu när de fick sånt finbesök... men bror min var i alla fall här och tog emot mej ;) Han byter för närvarande mina däck... shit va snäll =)  Tror att han på något underligt sätt tycker om mej mycket mer sen jag flytade:P Haha jag klagar inte :)

Kvällen är man bra taggad för =) Vad vi nu hittar på :) men jag är på! Se upp för nu jäklar !

Palla skriva mer tjarå!

Kommentarer
Postat av: maggan

GALET igår! :D

2007-11-11 @ 09:28:33
URL: http://wellaan.blogg.se/
Postat av: Annika

tur att vi ringer gratis, underbart samtal ;D

2007-11-11 @ 13:15:26
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Jonas

haha ;)
jorå jag använder det :)
hehe jaa, de e sjukt drygt faktist ;)

2007-11-11 @ 21:59:50
URL: http://alltidroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0