Tisdag

Hungrig som ett as... sitter i den totalt matlösa lägenheten på södervägen och funderar på att gå hem till mej och käka lite... men först... ett blogginlägg! :)

Helgen var helt underbar:) Lördagens bravader med tacos, härliga människor och vansinnigt glada skratt satt fint den :) Dagen efter var inte fy skam den heller. Spenderade större delen av den tillsammans med bakisexperten malin. Hur skön dag som helst.

Efter att senare på kvällen ätit farsdag middag med föräldrarna vändade två innebandymatcher i alsike. olika roliga resultat men alltid lika roligt att kolla på innebandy:)

Strax efter att jag kommit hem dyker då också min kaka upp genom dörren. Synligt sliten, precis hemkommen från en finladskryssning med rocktema. I kläder som var snäppet rockigare än han vanligtvis klär sig i, halsband med nitar, kedjor och ordentligt rufsigt hår... sjukt sjukt het minan vänner! Men tänk inte ens tanken... HAN E MIN! ;P Haha!

Gårdagmorgonen var bland det bästa ag var it med om. Jag började kl 11 och magnus var ledig. SOVMORGON! Tok mys och frukost tillsammans för en gångs skull. Så borde varje dag vara<3

idag däremot är det en vanlig morgon... magnus skuttade iväg vid halv sex och nu sitter jag ensam och hungrig vid hans dator och lyssnar på lite musik som jag efter mycket om och men hittade. Men så kan man inte ha det längre... så nu ska jag gå hem och käka frulle :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: malin

bakisexpert..

2007-11-13 @ 17:22:46
URL: http://wellaan.blogg.se/
Postat av: Jonas

hahah ;D

2007-12-05 @ 19:12:03
URL: http://alltidroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0