Det går bra nu =P

Blivit väldigt pluttelite skrivet sista tiden, har inte haft en ledig stund över för att blogga, men nu så här en torsdagmorgon hittade jag en lucka mellan jobbet, renoveringen och det lite speciella "bakverket" som just nu tar upp all min tid. Höll på i lägenheten både igår och i förrgår och nu mina vänner händer det gejer vill jag mena! DET BLIR SÅÅÅÅ BRA!!!  Vet inte vad jag ska skriva riktigt det blir bara guld! Önskar bara att min bankman ville höra av sig så det kan bli klart på den ekonomiska biten också. Men men.. man kan ju inte få allt här i världen. Nej... nu måste jag klä på mej lite och åka och lägga lite mer golv =)

Tusen och åter tusen tack till er alla underbara som hjälper mej så mycket!!!  Och brudar... VI KAN!  Wohooo!


Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

VERKLIGEN VI KAN!KVINNOR KAN!;P

PS:JAG ÄLSKAR MITT LIIIIIIIIIIIIV!!!!DS.

2007-10-11 @ 11:36:39
Postat av: Annika

bllääää jag vill också hjälpa till! så jäkla illa att jag jobbar verkligen hela tiden =(

2007-10-11 @ 12:47:43
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: MAGGAN!

Hahaha verkligen Jag älskar mitt liiiiiv! Brudar vi är sjuka i huvet. Men lägga golv, det kan vi!

2007-10-11 @ 16:12:04
URL: http://wellaan.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0