Hard work work!

Jupp jupp... Ännu en gång har susanne lyckats. Väckarklockan stod på åtta... susanne vaknade halv tio. Jag suger!

Ska strax åka å plocka upp malin och anna i den stora världsmetropolen långhundra för en liten shoppingrunda där dagens utmaning är att hitta en pressent åt mamma <3

Efter det är det jobb som vanligt.

Måste ju passa på å tacka linda för en himla komisk kväll i måndags också. Haha! Drog till henne efter jobbet enbart för att totaldäcka i hennes soffa och dräggla ner några stackars kuddar. Fan va skönt jag sov! Malin ringde och vi tjattrade en stunde...mys i helgen tjejer!! Sen var det dags för avfärd. Linda och susanne... vi sisste inte rikgtigt vad det var vi skulle på... något med mary kay (ett hudvårds/sminkmärke)

I ett hus mitt ute i boländerna mörts vi stackars chockade själar av typ femtio medelåldersbimbos, lite lätt översminkade, i kavaj och kjol och med så mycket smycken att amerikanska julgranar förefaller nakna. Fikat som utlovats bestod av några kex, frukt samt smörgåsar utan smör. Jag misstänker att bantningsfaktorn var hög. "mötet" livkade mer ett sektmöte än ett möte på en arbetsplats *lite rysningar* Linda och jag satt mest allmänd rädda och uttråkade och kände att vi inte passade in. Jag i min gröna lite (jämnfört med sällskapet) slafsiga jacka, osminkad och relativt nyvaken. MEN det asgarvet i bilen efteråt gjorde att det fan va värt att pinas i två och en halv timme för. Kanske en dag kommer vi att se ut och låta som dom linda! (hjälp) Lav ya anyway <3

<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var en som försökte få mig att börja sälja det där också!! haha!

2007-09-05 @ 11:45:53
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Linda

hahahha,ja du....och chocken jag fick
när hon snacka om hur mkt dom applådera....
asså jag har ett ord för det....OHMYGOD!!!!
hahah,du jag BER för att om jag kommer
sälja dom där sakerna,så ska jag iaf ALDRIG
gå utan någonslags döskalle på mig;P
älskar dig med!<3

2007-09-05 @ 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0