Jävligt dålig rubrik

Japp japp så sitter man här igen då... ett tag sen sist nu... so... vad har hänt då... typ inget eller massor kanske beroende på hur man ser det. Jobbat som en tok, och än är det inte slut... plikten kallar klockan 17,00 även ikväll. Längtar till lördag kväll då jag äntligen har en ledig dag efteråt=)

Helgen som var, var himla trevlig... fredagen var tokmys och lördagen... lördagen var spårad... jag rekomenderar kanske inte att dricka i ren ilska men ja jag hade kul i alla fall... även om det nu har gått ut över min hjärna lite mer än vad det borde... men jaja palla tänka!

Igår vart det klart att jag får ta lån =)=)=)=)=)=)=) BINGO RINGO! skrev kontrakt med mormor och snart kan vi boka ett möte med banken. Jag kan här med meddela att from den första november är susanne morin officiellt stolt ägare till sitt eget sjukt snygga hem! Life plays ;)

Helgen som kommer då... börjar ju mindre bra med en begravning men i alla fall... fortsätter med arbete och eventuellt la krog in knivsta. Lördagen lät både lilla katarina samt annika sugna på lite fest. Får väl se hur det blir. Fett otaggad just nu för allt vad party heter MEN det brukar ju kunna ändra sej i en handvändning. jag lär ju inte banga om jag känner mej rätt. Sen undrar jag lite över lillskruttan som fyller år på fredag... blir det nån fika eller? Lite sugen på tårata och kakor. Även om kakor som bekant inte alltid är så bra för mej ;P Linda ring mej om du läser detta för jag pallar inte höra av mej till dej. Vi undrar allohopa :P

nej nu måste jag göra lite nytta en stund.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: monica

Linda - tårta - lördag.

2007-09-26 @ 12:50:30
Postat av: Annika

Helgen - tipp topp med fest ! :D I'll let you know what I've heard ;)

2007-09-26 @ 15:56:02
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Busan

Nej mini linda- tårta- fredag... hon har ändrat...

2007-09-26 @ 16:17:17
URL: http://susnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0