Oookej...

djupt andetag... pappa ringde nyss... han har snackat med nån snubbe om lån... det resulterade i att jag måste be min högsta chef om en rätt jobbig tjänst... lika bra å ta tjuren vid hornen  direkt och pallra sej ner till jobbet redan i eftermiddag. Men usch så jobbigt. Håll tummarna för mej. Nu jäklar ska vi fixa det här!!!

Ska även på brandövning med företaget idag. Ska bli kul... susanne ska iväg och lattja med eld... kan bara sluta på ett sätt... är inte bloggen uppdaterad inom en vecka så brann jag upp...

Håller också febrilt på att söka efter sånger som lämpar sej på en begravning. Mormor har bett mej sjunga på g-mormors... Himla svårt det där... har ni något tips så tveka inte att komma med det till mej... jag behöver all hjälp jag kan få.

Nej nu måste jag komma på lite olika fjäskmetoder att använda på min chef... (aj)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hur gikc det? du måste uppdatera mig ! (:

2007-09-11 @ 14:58:33
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Mickis

Uppdatera då! och vad snackar du om för fjäsk för chefen? varför ska du göra det?

2007-09-11 @ 20:22:08
URL: http://forattjagfinns.blogg.se
Postat av: Linda

precis!
uppdatera!!!

2007-09-12 @ 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0