Blir så glad :)

Jag var och bowlade igår med nika och emelie :) Himla trevligt även om ag var fett otrevlig som först kom försent och dessutom var fett trött och otrevlig men men jag tror inte att de hatar mej allt för mycket ändå... eller hoppas inte i alla fall ;) Hur som haver jag måste bara berätta en grej som gjorde mej så jätte jätteglad :) På banan brevid oss bowlade två par. En av tjejerna var av modell större.... eller snarare väldigt överviktig. Det som gör mig så glad är hur kära hon och hennes kille verkade. De stog och gullade hela tiden så att man nästan blev lite småsotis. Vad lycklig jag blir att det finns de som ser bortom all ytlighet och ideal!!! Nästan så att jag själv skäms för att jag faktiskt har en toksnygg pojkvän ;) Inte för att jag valde honom just för utseendet men ändå ;) Skönt med ett ljus i detta ytliga mörker.

Måste nämna min härliga fredagkväll också med tjejjerna sjukt kul =) Vi äger :)

Ha det toppen allihopa :) Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0