Rome - a love story

Känsliga personer varnas!

Så är man hemma igen efter en helt underbar helg i rom med min älskling <3 Bästa någonsin! Bästa resan, bästa fördelsedagspressenten, bästa bästa bästa pojken! Har sett allt, verkligen allt det där som man drömmer om att se när man sitter och bläddrar i historieböckerna! Staden är helt underbar, var man än går så ser man ruiner och andra lämningar från det gamla rom. Italienarna är sjukt trevliga och maten är ju bara för smarrig! Kan verkligen rekomendera en resa dit! Fyra dagar var perfekt, vi höll oss sysselsatta hela tiden men behövde heller inte stressa för att se allt vi ville se. Får lov att tacka den mest perfekta killen i världen för den mest perfekta resan någonsin. Tack tack och åter tusen tack älskling! <3

Dock vill jag ju bara understryka att oavsett hur perfekt rom var med allt från sevärdheter, staden i sig, vädret, maten mm, så är det ju inte de minnena som kommer att finnas kvar längst. Nej de är minnena som ni kommer att få höra om när ni frågar hur vi hade det på semestern. Men de minnena som bor i mitt hjärta kommer alltid att vara de små sakerna. Hur vi hela tiden lyckades gå totalt vilse trots en bra karta, hur han håller om mej i den långa långa kön in till peterskyrkan, hur vi satt på hotellrummet en hel kväll och svullade och spelade kort, alla prommenader hand i hand, alla skratt, hur jag av misstag råkade säga att han är tjock (haha), hur sjukligt snygga våra solbrännor blev och hur jag sov mot hans axel på planet hem, de är mina riktiga minnen. Nu är det er tur, åk till rom och se allt det där som alla ser, och skaffa era egna minnen! Rom för mej är inte i första hand Rom, Rom för mej är Magnus <3

image13

Älsklingen framför spanska trappan

image14

Min snygging =)

image15

MIN MIN MIN MIN MIN <3
Min pojke
Min älskling
Min stora kärlek
Min framtid
Men kanske framför allt Min bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1208848125_dagens_frga.html

Ha en bra dag!

2008-04-22 @ 09:12:23
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Linda

Awwe....snuttisar!
jag håller med,riktiga minnen är dem
man skapar själv:)

2008-04-22 @ 19:08:16
Postat av: Mickis

helvetes jävla apa! känsliga personer varnas, my ass att vi görs! det ska vara en stor blinkande skylt och en fet bitchslap innan man bestämmer sig för att läsa.
Verkar som en riktigt toppenresa, can't wait to see all the pictures and drink some wine... mm, viiin..

Varför spårar jag här för? varför?

2008-04-22 @ 22:00:09
URL: http://forattjagfinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0