Två dagar i rad!!!

Ska man nu vara duktig och uppdatera bloggen hela två dagar i rad!? Ja jag tror faktiskt det! I min kommentarspalt vill jag nu ha en massa Grattis Susanne, för att idag har jag haft körkort i två hela år :) Grattis till mej!

Livet leker just nu skall sägas, förutom att jag vaknade med dödslängtan igår när jag så snö på backen... MEN jag lever.  Hittade min borttappade skåpsnyckel igår... lite oväntat i magnus trappuppgång... den lyckan skall jag säga er var stor den:)  Sen snubblade jag över min deklaration när jag kom hem, även den gjorde mej ganska lycklig :) När jag sedan kom hem från jobbet visade det sig att min pojke faktiskt var vaken vid den sena timmen och även på ett fantastiskt kramhumör. Kan man bi annat än glad? =)

Idag hoppas jag också att det kommer att bli en sån där underbar dag som igår, ska till jobbet strax och lattja lite och göra upp planer för helgen. För det är ju faktistk nästan helg nu=) En helg som jag ser fram emot ordentligt eftersom den väntar på mej med nästan ledighet, utgång med jobbarpolarna och konsert. Men inte en tiondel så mycket ser jag fram emot den här helgen som mot nästa helg. Då drar älsklingen och jag till Rom <3 Jag älskar mitt liv just nu! Hoppas jag gjorde någon lite avundsjuk för jag är fan sjukt avis på mej själv ;P Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: monica

vilken konsert?
och grattis :D

2008-04-10 @ 13:30:17
Postat av: Bus

Ska på takida med kakan och en av hans kompisar :) Tack tack:)

2008-04-11 @ 06:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0