Ännu ett onödigt inlägg...

Mina vänner, jag lovar att så fort mitt liv blivit lite intressant att läsa om så ska jag skriva ner det för er beskådan. Tills dess är jag mest oförskämmt glad och lycklig framför allt pga av en mycket speciell person. Ni kan aldrig gissa vem ;P Kände bara att jag måste passa på att vara lite sådär gullig så att ni bara vill spy och påpeka hur mycket jag älskar min Magnus =) Jag är lessen alla tjejer därute i världen. Alla letar så klart efter den finaste, underbaraste, bästa och mest förstående killen i världshistorien... men tyvärr får ni nog ge upp den jakten, han är redan norpad. Han är min och honom släpper jag aldrig ;)

Soe... i övrigt vad händer... inte mycket men jag har massvis att se fram emot känner jag :) Helgen kanske man hakar på någon utgång med tjejerna, sen var elin sugen på lite vin och skitsnack tillsammans med några andra brudar på jobbet vi får se hur det artar sig =) Sen har vi ju såklart en mycket speciell förelsedag om lite drygt en månad... funderar på att styra något tills dess men e ju som bekant sämst på sånt... får se.... vad tycker ni ?
Sen ploppar det ju upp lite andra födelsedagar och mys på vägen att se fram emot och sist men inte minnst... nje snarare störst faktiskt (trummvirvel) min och kakans lilla resa i slutet av april:) Jag längtar så!!! Jag kör ett gamalt bekant mickiscitat och säger att jag är ju faktiskt nästan avundsjuk på mej själv =)

Nej mina damer och herrar, nu återstår det bara för mej att säga, På återseende, nu ska jag hoppa iväg en stund =) Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

givetvis så ska det bli en fest när fröken fyller 20 :)

2008-01-24 @ 11:56:38
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0